Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход на гориво на 164 T.S.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колеги 2000 тс ми даваше разход лятото 10 зимата 15 в града на газ а 2000V6 дава 15 газ в града а извън града 12 ама си я настъпваме а 3000V6 сега зимата ми дава 20 л газ а извън града до 3000 обр 10 л разхода много зависи и от задкормилното устройство
    Alfa 166 2.4JTD 136hp

    Comment


    • #17
      Колеги, мисля, че разхода на Peicho си е съвсем нормален. Колата е 2.0, голяма е, тежка е и не е първа младост. Аз карам 156, 2.0 от 1999 г. и като не я гоня, в града ми дава 12, като я карам на ръчка, може и 15 да удари... в зависимост от ръчката . Извънградско обаче ми дава каталожни показатели - засичал съм я с до 120 км. в час - 7.4 на 100. Но, тъй като това е малко условно, ще кажа така: Пловдив-София и обратно за 44.00 лв. от бензина 98 Н на Петрол. Цената му в момента е 1.89 лв. за литър. Като в тази ситуация средната ми скорост е 140 км. в час.
      Разликата между моторите на моята и на тази на колегата ги има, но едва ли са големи що се отнася до консумация. Ако ти е в ред извънградското, значи всичко е тип-топ. Нормално е разходът ти да е малко по-голям от моя, защото колата ти е доста по-тежка.
      Що се отнася до километражите. Ако колата ти е внесена от Италия, независимо дали ти си й първият собственик в България, или е внесена по-рано, да е на 58 хил. км. е напълно и абсолютно невъзможно! На километража на моята пишеше преди година, когато я взех - 60 000 км. И това разбира се за 6 г. кола, внесена от Италия също е абсолютно невъзможно! И го знаех. Но на външен вид, за което ти говориш, изглеждаше точно така, сякаш изобщо не е карана. Без драскотини никъде, перфектен лак, няколко незначителни белега от камъчета отпред... които с едно каране по аутобан могат да се получат. Страхотно запазено купе, педалите почти непипнати, мотора като нов - кабели, маркучи, връзки, скоби - всичко като ново. И тогава някой каза, че е пръсната най-вероятно. Но по предната и задната броня имаше доволно количество даруги и недостатъци, защо ще пръснат колата, а тях няма да ги оправят. Ами много просто - защото тогава всеки ще се сети, че е пръскана. А така, може и да се уловиш. Фаровете - чисти като сълза. Много просто - пластмасите са сменени, както и отражателите. Скобите, връзките, маркучите са почистени, а онези от тях, които са били за изхвърляне, са ги сменили. Гумите на педалите са ги сменили, тапицерията са я изпрали ( имат невероятна козметика за коли) и колата и отвътре става като нова. Но, има нещо, което не могат да сменят - волана. Понеже е адски скъп - особено махагоновия, какъвто е моят. И на левия лъч, в основата е толкова изтрит, че вече не си личи, че е кожа кожата. Това моментално, само по себе си, означава минимум 120 000 км. Предните дискове имаха 1 мм. ръб - (яко градско каране), задните дискове в момента започват да правят ръб - (доволно извънградско каране). И накрая, най-важното - Selenia 20 К, й идва тънко! Не че не работи добре. И масло не пипа. Ако за първи път се качваш на Алфа, ще решиш, че всичко е тип-топ, но... с полусинтетика Selenia 20W - 40, звучи много по-добре. А това е два пъти по-дебело масло. Това означава, че колата е минимум на 200 000 км. Което вече, за шестгодишна кола е възможно и нормално и за тези параметри, колата е перфектна.
      Та така... италианците са големи мафиоти, много по-напред от нашите. Правят фасона на колите неузнаваем. Но наистина - правят ги добре, особено ако колата е по-скъпичка.
      Така че, не е на 58 хил. колата ти, но пък разхода, който казваш е както трябва според мен, което означава, че всичко е наред. Другото да не те вълнува
      Wherever You Go, Leave Behind Your Mark!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от modena360
        Колеги, мисля, че разхода на Peicho си е съвсем нормален. Колата е 2.0, голяма е, тежка е и не е първа младост. Аз карам 156, 2.0 от 1999 г. и като не я гоня, в града ми дава 12, като я карам на ръчка, може и 15 да удари... в зависимост от ръчката . Извънградско обаче ми дава каталожни показатели - засичал съм я с до 120 км. в час - 7.4 на 100. Но, тъй като това е малко условно, ще кажа така: Пловдив-София и обратно за 44.00 лв. от бензина 98 Н на Петрол. Цената му в момента е 1.89 лв. за литър. Като в тази ситуация средната ми скорост е 140 км. в час.
        Разликата между моторите на моята и на тази на колегата ги има, но едва ли са големи що се отнася до консумация. Ако ти е в ред извънградското, значи всичко е тип-топ. Нормално е разходът ти да е малко по-голям от моя, защото колата ти е доста по-тежка.
        Що се отнася до километражите. Ако колата ти е внесена от Италия, независимо дали ти си й първият собственик в България, или е внесена по-рано, да е на 58 хил. км. е напълно и абсолютно невъзможно! На километража на моята пишеше преди година, когато я взех - 60 000 км. И това разбира се за 6 г. кола, внесена от Италия също е абсолютно невъзможно! И го знаех. Но на външен вид, за което ти говориш, изглеждаше точно така, сякаш изобщо не е карана. Без драскотини никъде, перфектен лак, няколко незначителни белега от камъчета отпред... които с едно каране по аутобан могат да се получат. Страхотно запазено купе, педалите почти непипнати, мотора като нов - кабели, маркучи, връзки, скоби - всичко като ново. И тогава някой каза, че е пръсната най-вероятно. Но по предната и задната броня имаше доволно количество даруги и недостатъци, защо ще пръснат колата, а тях няма да ги оправят. Ами много просто - защото тогава всеки ще се сети, че е пръскана. А така, може и да се уловиш. Фаровете - чисти като сълза. Много просто - пластмасите са сменени, както и отражателите. Скобите, връзките, маркучите са почистени, а онези от тях, които са били за изхвърляне, са ги сменили. Гумите на педалите са ги сменили, тапицерията са я изпрали ( имат невероятна козметика за коли) и колата и отвътре става като нова. Но, има нещо, което не могат да сменят - волана. Понеже е адски скъп - особено махагоновия, какъвто е моят. И на левия лъч, в основата е толкова изтрит, че вече не си личи, че е кожа кожата. Това моментално, само по себе си, означава минимум 120 000 км. Предните дискове имаха 1 мм. ръб - (яко градско каране), задните дискове в момента започват да правят ръб - (доволно извънградско каране). И накрая, най-важното - Selenia 20 К, й идва тънко! Не че не работи добре. И масло не пипа. Ако за първи път се качваш на Алфа, ще решиш, че всичко е тип-топ, но... с полусинтетика Selenia 20W - 40, звучи много по-добре. А това е два пъти по-дебело масло. Това означава, че колата е минимум на 200 000 км. Което вече, за шестгодишна кола е възможно и нормално и за тези параметри, колата е перфектна.
        Та така... италианците са големи мафиоти, много по-напред от нашите. Правят фасона на колите неузнаваем. Но наистина - правят ги добре, особено ако колата е по-скъпичка.
        Така че, не е на 58 хил. колата ти, но пък разхода, който казваш е както трябва според мен, което означава, че всичко е наред. Другото да не те вълнува
        На Фиатските моторчета туинспарк(с чугунен блок) и разни ангренажни ремъци и паразитни контравалове по рождение си им дават над 12 градско и то на купе 155.Старите добри машинки,които пък по рождение лапкат масло и са с верига на купе 164 и им дават точно 10 градско.моето лично мнение е,че старите мотори,макар и по-шумни,са по-добри и по-надеждни!!
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #19
          Възможно е. Аз лично 164-ките много ги харесвам. Възможно е двигателите, за които говориш, да са по-добри в определени отношения. Идеята ми беше, че "не може да върви и да не гори"
          Wherever You Go, Leave Behind Your Mark!

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от virusalfa
            Първоначално публикувано от modena360
            Колеги, мисля, че разхода на Peicho си е съвсем нормален. Колата е 2.0, голяма е, тежка е и не е първа младост. Аз карам 156, 2.0 от 1999 г. и като не я гоня, в града ми дава 12, като я карам на ръчка, може и 15 да удари... в зависимост от ръчката . Извънградско обаче ми дава каталожни показатели - засичал съм я с до 120 км. в час - 7.4 на 100. Но, тъй като това е малко условно, ще кажа така: Пловдив-София и обратно за 44.00 лв. от бензина 98 Н на Петрол. Цената му в момента е 1.89 лв. за литър. Като в тази ситуация средната ми скорост е 140 км. в час.
            Разликата между моторите на моята и на тази на колегата ги има, но едва ли са големи що се отнася до консумация. Ако ти е в ред извънградското, значи всичко е тип-топ. Нормално е разходът ти да е малко по-голям от моя, защото колата ти е доста по-тежка.
            Що се отнася до километражите. Ако колата ти е внесена от Италия, независимо дали ти си й първият собственик в България, или е внесена по-рано, да е на 58 хил. км. е напълно и абсолютно невъзможно! На километража на моята пишеше преди година, когато я взех - 60 000 км. И това разбира се за 6 г. кола, внесена от Италия също е абсолютно невъзможно! И го знаех. Но на външен вид, за което ти говориш, изглеждаше точно така, сякаш изобщо не е карана. Без драскотини никъде, перфектен лак, няколко незначителни белега от камъчета отпред... които с едно каране по аутобан могат да се получат. Страхотно запазено купе, педалите почти непипнати, мотора като нов - кабели, маркучи, връзки, скоби - всичко като ново. И тогава някой каза, че е пръсната най-вероятно. Но по предната и задната броня имаше доволно количество даруги и недостатъци, защо ще пръснат колата, а тях няма да ги оправят. Ами много просто - защото тогава всеки ще се сети, че е пръскана. А така, може и да се уловиш. Фаровете - чисти като сълза. Много просто - пластмасите са сменени, както и отражателите. Скобите, връзките, маркучите са почистени, а онези от тях, които са били за изхвърляне, са ги сменили. Гумите на педалите са ги сменили, тапицерията са я изпрали ( имат невероятна козметика за коли) и колата и отвътре става като нова. Но, има нещо, което не могат да сменят - волана. Понеже е адски скъп - особено махагоновия, какъвто е моят. И на левия лъч, в основата е толкова изтрит, че вече не си личи, че е кожа кожата. Това моментално, само по себе си, означава минимум 120 000 км. Предните дискове имаха 1 мм. ръб - (яко градско каране), задните дискове в момента започват да правят ръб - (доволно извънградско каране). И накрая, най-важното - Selenia 20 К, й идва тънко! Не че не работи добре. И масло не пипа. Ако за първи път се качваш на Алфа, ще решиш, че всичко е тип-топ, но... с полусинтетика Selenia 20W - 40, звучи много по-добре. А това е два пъти по-дебело масло. Това означава, че колата е минимум на 200 000 км. Което вече, за шестгодишна кола е възможно и нормално и за тези параметри, колата е перфектна.
            Та така... италианците са големи мафиоти, много по-напред от нашите. Правят фасона на колите неузнаваем. Но наистина - правят ги добре, особено ако колата е по-скъпичка.
            Така че, не е на 58 хил. колата ти, но пък разхода, който казваш е както трябва според мен, което означава, че всичко е наред. Другото да не те вълнува
            На Фиатските моторчета туинспарк(с чугунен блок) и разни ангренажни ремъци и паразитни контравалове по рождение си им дават над 12 градско и то на купе 155.Старите добри машинки,които пък по рождение лапкат масло и са с верига на купе 164 и им дават точно 10 градско.моето лично мнение е,че старите мотори,макар и по-шумни,са по-добри и по-надеждни!!
            В една голяма грешка си!
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Че то 155 с чугунен блок и ремък няма
              155 има 3 бенз. мотора - 1.7, 1.8 и 2.0 ТС с вериги
              По-новият с 16 волта май е чугунен
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Dodo 155
                Че то 155 с чугунен блок и ремък няма
                155 има 3 бенз. мотора - 1.7, 1.8 и 2.0 ТС с вериги
                По-новият с 16 волта май е чугунен
                от 95та в 155 са монтирани 2.0 16в твинспарци с всички изброени "фиатови" атрибути от вируса, известен поклонник на марката от Торино

                а от 96та и 1.6 и 1.8 16в
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Dodo 155
                  Първоначално публикувано от alf
                  абе нищо не пречи да идеш да и направиш една тънка диагностика. а тва дето талянците са ти го писали хич не го гледай - тия са им тежки краката и не си дробят стотинките за бензин
                  Да а ма талянците карат поне с 98 и то истински бензин
                  Тоя бензин тука е пълен боклук и колонките със сигурност удрят 0,5л/10л. ако ще и на ОМВ да зареждаш Моята кола харчеше със същият мотор около 12/100 градско бензин и около 13-14/100 ГАЗ, което е абсолютно нормално, като се има предвид, че не я пържех постоянно.
                  Когато смених само кабели и разхода падна с близо 1л/100 градско и започна да върви много по-добре Като прибавиш и едни нови свещи и може да се закроти на 10,5-11/100 с кротко каране

                  В крайна сметка си карай колата с кеф
                  Така тъй като сега аз малко карам въпросната 155 мога да кажа че дава по малък разход от мойта а именно 10/100 градско и газ около 12. е верно че по я гала от мойта.
                  А мойта си хапва в момента 11-12/100 ама аз нещо съм изпушил напоследък и настъпвам яко. Та и аз смятам че разхода си е супер.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от gigi
                    А мойта си хапва в момента 11-12/100 ама аз нещо съм изпушил напоследък и настъпвам яко. Та и аз смятам че разхода си е супер.
                    ей, да ми пазиш QVто ей

                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от valjo
                      Първоначално публикувано от gigi
                      А мойта си хапва в момента 11-12/100 ама аз нещо съм изпушил напоследък и настъпвам яко. Та и аз смятам че разхода си е супер.
                      ей, да ми пазиш QVто ей

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Първоначално публикувано от virusalfa
                        Първоначално публикувано от modena360
                        Колеги, мисля, че разхода на Peicho си е съвсем нормален. Колата е 2.0, голяма е, тежка е и не е първа младост. Аз карам 156, 2.0 от 1999 г. и като не я гоня, в града ми дава 12, като я карам на ръчка, може и 15 да удари... в зависимост от ръчката . Извънградско обаче ми дава каталожни показатели - засичал съм я с до 120 км. в час - 7.4 на 100. Но, тъй като това е малко условно, ще кажа така: Пловдив-София и обратно за 44.00 лв. от бензина 98 Н на Петрол. Цената му в момента е 1.89 лв. за литър. Като в тази ситуация средната ми скорост е 140 км. в час.
                        Разликата между моторите на моята и на тази на колегата ги има, но едва ли са големи що се отнася до консумация. Ако ти е в ред извънградското, значи всичко е тип-топ. Нормално е разходът ти да е малко по-голям от моя, защото колата ти е доста по-тежка.
                        Що се отнася до километражите. Ако колата ти е внесена от Италия, независимо дали ти си й първият собственик в България, или е внесена по-рано, да е на 58 хил. км. е напълно и абсолютно невъзможно! На километража на моята пишеше преди година, когато я взех - 60 000 км. И това разбира се за 6 г. кола, внесена от Италия също е абсолютно невъзможно! И го знаех. Но на външен вид, за което ти говориш, изглеждаше точно така, сякаш изобщо не е карана. Без драскотини никъде, перфектен лак, няколко незначителни белега от камъчета отпред... които с едно каране по аутобан могат да се получат. Страхотно запазено купе, педалите почти непипнати, мотора като нов - кабели, маркучи, връзки, скоби - всичко като ново. И тогава някой каза, че е пръсната най-вероятно. Но по предната и задната броня имаше доволно количество даруги и недостатъци, защо ще пръснат колата, а тях няма да ги оправят. Ами много просто - защото тогава всеки ще се сети, че е пръскана. А така, може и да се уловиш. Фаровете - чисти като сълза. Много просто - пластмасите са сменени, както и отражателите. Скобите, връзките, маркучите са почистени, а онези от тях, които са били за изхвърляне, са ги сменили. Гумите на педалите са ги сменили, тапицерията са я изпрали ( имат невероятна козметика за коли) и колата и отвътре става като нова. Но, има нещо, което не могат да сменят - волана. Понеже е адски скъп - особено махагоновия, какъвто е моят. И на левия лъч, в основата е толкова изтрит, че вече не си личи, че е кожа кожата. Това моментално, само по себе си, означава минимум 120 000 км. Предните дискове имаха 1 мм. ръб - (яко градско каране), задните дискове в момента започват да правят ръб - (доволно извънградско каране). И накрая, най-важното - Selenia 20 К, й идва тънко! Не че не работи добре. И масло не пипа. Ако за първи път се качваш на Алфа, ще решиш, че всичко е тип-топ, но... с полусинтетика Selenia 20W - 40, звучи много по-добре. А това е два пъти по-дебело масло. Това означава, че колата е минимум на 200 000 км. Което вече, за шестгодишна кола е възможно и нормално и за тези параметри, колата е перфектна.
                        Та така... италианците са големи мафиоти, много по-напред от нашите. Правят фасона на колите неузнаваем. Но наистина - правят ги добре, особено ако колата е по-скъпичка.
                        Така че, не е на 58 хил. колата ти, но пък разхода, който казваш е както трябва според мен, което означава, че всичко е наред. Другото да не те вълнува
                        На Фиатските моторчета туинспарк(с чугунен блок) и разни ангренажни ремъци и паразитни контравалове по рождение си им дават над 12 градско и то на купе 155.Старите добри машинки,които пък по рождение лапкат масло и са с верига на купе 164 и им дават точно 10 градско.моето лично мнение е,че старите мотори,макар и по-шумни,са по-добри и по-надеждни!!
                        В една голяма грешка си!
                        НЕмА НАчИН ДА СЪм У ГрЕШКА-ТЕ ВИЖ 156 КОлКО ХАрчИ:
                        http://alfisti.ru/156/156.htm
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #27
                          И мойто мнение е че старите мотори са по-добри в някой отношения.Другото което ми прави впечатление е че най-високия клас и съответно най-тежка 164-та харчи по-малко от 145/146.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от gigi
                            ... Така тъй като сега аз малко карам въпросната 155 мога да кажа че дава по малък разход от мойта а именно 10/100 градско и газ около 12. е верно че по я гала от мойта.
                            А мойта си хапва в момента 11-12/100 ама аз нещо съм изпушил напоследък и настъпвам яко. Та и аз смятам че разхода си е супер.
                            155 2.0 ТС рулез
                            Който не е вярвал за разхода, Гиги го потвърди
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от modena360
                              Колеги, мисля, че разхода на Peicho си е съвсем нормален. Колата е 2.0, голяма е, тежка е и не е първа младост. Аз карам 156, 2.0 от 1999 г. и като не я гоня, в града ми дава 12, като я карам на ръчка, може и 15 да удари... в зависимост от ръчката . Извънградско обаче ми дава каталожни показатели - засичал съм я с до 120 км. в час - 7.4 на 100. Но, тъй като това е малко условно, ще кажа така: Пловдив-София и обратно за 44.00 лв. от бензина 98 Н на Петрол. Цената му в момента е 1.89 лв. за литър. Като в тази ситуация средната ми скорост е 140 км. в час.
                              Разликата между моторите на моята и на тази на колегата ги има, но едва ли са големи що се отнася до консумация. Ако ти е в ред извънградското, значи всичко е тип-топ. Нормално е разходът ти да е малко по-голям от моя, защото колата ти е доста по-тежка.
                              Що се отнася до километражите. Ако колата ти е внесена от Италия, независимо дали ти си й първият собственик в България, или е внесена по-рано, да е на 58 хил. км. е напълно и абсолютно невъзможно! На километража на моята пишеше преди година, когато я взех - 60 000 км. И това разбира се за 6 г. кола, внесена от Италия също е абсолютно невъзможно! И го знаех. Но на външен вид, за което ти говориш, изглеждаше точно така, сякаш изобщо не е карана. Без драскотини никъде, перфектен лак, няколко незначителни белега от камъчета отпред... които с едно каране по аутобан могат да се получат. Страхотно запазено купе, педалите почти непипнати, мотора като нов - кабели, маркучи, връзки, скоби - всичко като ново. И тогава някой каза, че е пръсната най-вероятно. Но по предната и задната броня имаше доволно количество даруги и недостатъци, защо ще пръснат колата, а тях няма да ги оправят. Ами много просто - защото тогава всеки ще се сети, че е пръскана. А така, може и да се уловиш. Фаровете - чисти като сълза. Много просто - пластмасите са сменени, както и отражателите. Скобите, връзките, маркучите са почистени, а онези от тях, които са били за изхвърляне, са ги сменили. Гумите на педалите са ги сменили, тапицерията са я изпрали ( имат невероятна козметика за коли) и колата и отвътре става като нова. Но, има нещо, което не могат да сменят - волана. Понеже е адски скъп - особено махагоновия, какъвто е моят. И на левия лъч, в основата е толкова изтрит, че вече не си личи, че е кожа кожата. Това моментално, само по себе си, означава минимум 120 000 км. Предните дискове имаха 1 мм. ръб - (яко градско каране), задните дискове в момента започват да правят ръб - (доволно извънградско каране). И накрая, най-важното - Selenia 20 К, й идва тънко! Не че не работи добре. И масло не пипа. Ако за първи път се качваш на Алфа, ще решиш, че всичко е тип-топ, но... с полусинтетика Selenia 20W - 40, звучи много по-добре. А това е два пъти по-дебело масло. Това означава, че колата е минимум на 200 000 км. Което вече, за шестгодишна кола е възможно и нормално и за тези параметри, колата е перфектна.
                              Та така... италианците са големи мафиоти, много по-напред от нашите. Правят фасона на колите неузнаваем. Но наистина - правят ги добре, особено ако колата е по-скъпичка.
                              Така че, не е на 58 хил. колата ти, но пък разхода, който казваш е както трябва според мен, което означава, че всичко е наред. Другото да не те вълнува
                              Колега ти такъв ферман изписа и толкова уверено се изказаваш, бате, и то за кола която не виждал, че нема как да не се подразня леко и да не поспоря малко, макар че би трябвало да ми е все едно какво си мислиш ти От доста години се занимавам с продажби на а-ли, вярно не точно Алфи, но съм видял такива на 9 месеца и на 120 хил, и такива на 10 г и на 30 хил.км. Тия неща дето ги пишеш за разните сменяваници там на какво ли не, за да изглежда лъскава колата-хубаво, ама да го направиш за кола, която може да се продаде после поне за 9-10 хил.евро, а не такава дето зорлем струва 2500, не мислиш ли?! А, и волана също така ми ми е махагонов и онаова местенце, там, дет' си го знаеш, не е износено. Още повече има толкова и такива дребни на пръв поглед белези,неща, които нема как да излъскаш или подмениш-няма да ти казвам кои са, нали си голям разбирач сигурно ги знаеш. А относно изказването ти за тънките и дебели масла-направо ми иде да се разплача от познанията ти относно тази материя... Не ми се коментира и по писанията ти за износването на спирачните дискове, че съвсем ще ми се обидиш, а не ми се иска да влизам в лични спорове във форума.Хайде остани си със здраве.
                              А що се отняся до разхода-като направих първото си извънградско с тази кола нещата си дойдоха на място - 7/100 с четирима човека и умерено шофиране, а за градското всъщност не си бях дал сметка, че няма как да е друго след като на ден имам поне 5-6 студени старта и карам на кратки разстояния до 5-6 км.
                              164 2.0 T.SPARK '97
                              Honda CBR 929RR Fireblade

                              Comment


                              • #30
                                Абе незнам колеги, ама мойта 164 ТС 90 г. градско харчеше не повече от 11 л. а извънградско ... (тука колегите може би ще се посмеят, ама е истина) макс. 6,5 л. ... при 90-100 км/ч. За съжаление установявам че с ТС ми излизаше едно ходене София-Плевен по евтино отколкото със сегашния ТД при 110-120 км/ч. Как става този номер - не мога да си го обясня. Ще трябва да прегледам дизеляка да не би да ме товари с горивцето
                                Alfa Romeo 164 Super TD 2,5

                                Comment

                                Working...
                                X